Egy



Hogy mi jár a fejemben?
Az, hogy mindjárt sikerül kiborítanom a boroskólám, mivel neki támasztottam a lábamnak, hogy tudjak írni az ölemben lévő laptopon... az ágyon. Lenne kis asztalkám, de mi a fenének az nekem? Túl egyszerű lenne...

Mi van még?
Ma egészen tűrhető napom volt, fél 4-kor felkeltem (igen, jól olvasod, akkor!) és szépen elindultam dolgozni. Letudtam a kis 8 órám, aztán benéztem az ex-munkahelyemre és a végén hazajöttem. Írtam a fórumba, amire annyira nem vagyok büszke, mert szerintem finoman szólva rövid lett, meg **ar, de hát ki mire képes, meg a többi hülyeség. Sajnálom, hogy nem tudok többet írni, viszont rám tört a fáradtság, örülök, ha ezt a bejegyzést megírom és követhető is lesz a tartalma.

Egy-két napja azon agyaltam, az egyik Rose Harbor-i karakterem (fórumos fantasy szerepjáték, továbbiakban ffsz) pb-jét meg kéne változtatni, annyira nem passzol hozzá, mint szerettem volna. Ma meg lett az új, illetve régi, mert egy töröltetett, befuccsolt karakterét vette át, de szerintem illik hozzá. Mutatok ebben a bejegyzésben egy előtte-utána összehasonlítást. Az adatlapján is kell alakítanom, a borostás arc pl. full nem igaz, viszont más oldalról nézve ott van a toppon a srác.

Egyéb?
Holnap... Már most elég belőle, pedig el sem indult. Terveim szerint letudom a melót és befejezem a reagokat, amikkel lógok a többieknek RH-n (Rose Harbor).


Lássuk Zach átalakulását, aki 28 éves és nem szeretném, ha többnek látszana, mint az elméletileg vérszerinti bátyja.


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése