A-lista (TV sorozat)

 

 
Netflixen láttam a sorozatot, ott bukkantam rá teljesen véletlenül.

"Tinidráma, természetfölötti thriller egy idillikusnak tűnő szigeten játszódó nyári táborról, ahova egy lány érkezik álmai vakációját eltölteni. Azonban a nyaralás rémálommá változik, amikor egy rejtélyes fiatal teszi be a lábát a táborba."

    Komolyan a véletlen hozta, hogy rátaláltam, de a misztikus dolgok, ami körüllengi felkeltette az érdeklődésem. A borítót, vagy a szereplőket akkor még nem is láttam, viszont üdítő színfolt volt, hogy nem egy teljesen "Mr. és Miss tökéletes" színészeket válogattak hozzá.
    Megvallom az őszintét, az elején nem értettem, miről van szó, teljes sötétségben tapogatóztam. Úgy voltam vele, mint általában a sorozatokkal, kap 3 résznyi esélyt, hogy meggyőzzön, ha ennyi alatt nem megy neki, akkor megy a levesbe. Ez a sori megérdemelte az első évadnyi teljes figyelmem.
Viszont továbbra is ott tartunk, ahol az első egy-két rész után, fogalmam sincs, mi ez az egész. Persze, a végére kapunk egyfajta magyarázatot, csakhogy nem fejtik ki igazán, miről szól a dolog és ez egyszerre bosszantó, s tesz kíváncsivá. Sajnos azonban a cselekményszál elülni látszott, az emlékezetüket megbabráló Amberrel, a külvilággal, nos... Szerintem túl sokat akartak belesűríteni egyetlen sorozatba. 
Nem mondom, hogy nem jó az alap ötlet, mert hazudnék, ha ezt állítanám, de akkor sem nyerte el úgy a tetszésem, ahogyan azt a készítők elképzelték.
Viszont az Ambert alakító színésznő zseniális! Komolyan! Annyira jól csinálja, adja elő a szerepét, a furcsa, titokzatos, ellenszenves és befolyásolni képes lányt, hogy esküszöm, unszimpatikusnak kellene lennie, de lenyűgözött. Kétségtelenül ő lett a kedvencem. Mármint a sorozat azon részében, aminek esélyt adtam.
    Ugyanis történt az a sajnálatos eset, hogy véget ért az első évad. Belenéztem a folytatásba, kettő részig bírtam, aztán lekapcsoltam, s azóta nincsa affinitásom folytatni. Elég volt ennyi, köszönöm szépen. 

    Elvesztettem az érdeklődésem a sorozat iránt. Előfordul az ilyen, ám példának okán az Odaát erre sosem volt képes. Tudom, ég és föld a kettő, mégis, egy Zs kategóriás film is le tud kötni, ha akar, ámde az A-listában számomra ennyi volt a spiritusz, véget ért az "újdonság varázsa". Nem mondom, hogy egyszer nem fogom folytatni, egyelőre azonban hátrébb csúszott a listán.


Imdb link: katt
Netflix: katt (szinkronos sori)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése